16.01.2010

jorjette

Crosetez. Una pe fata, una pe dos. Sau sa fac mai bine doua pe fata, una pe dos?
Daca nu iese cum vreau? Prea stramt si neplacut? Sa-l fac mai degraba functional, sau estetic?
Cel mai simplu model ar fi: fata – dos... Dar nu ma atrage simplitatea. Ma atrage bobul de orez: aici insa, ochiurile se lucreaza invers. Trebuie indemanare. Si n-am. Dungile in spirala m-au fascinat mereu...Au numarul de ochiuri divizibil cu 6, plus ochiurile pentru margini: 2 ochiuri pe fata, trei ochiuri pe dos... Iar pe dos! Cah. Am sa fac cuib de albine pentru ca aseaza pe un numar de ochiuri cu sot. Imi place tot ce e pereche. Las doua ochiuri sa alunece in dos, apoi cu o andrea auxiliara plasata in spate, fac un ochi pe fata, si doua ochiuri pe dos. Hopa, tre sa las un ochi in asteptare. Nu prea-mi place asta...Ar mai fi cuiburile de miere. Motivul se incepe pe un numar de ochiuri divizibil cu patru: –doua incrucisate spre drepta, doua incrucisate spre stanga. Apoi toate randurile cu sot se tricoteaza pe dos. Si la gata, doua incrucisate spre stanga si doua incrucisate spre dreapta. Prea multe incrucisari. Nu e pe placul meu... Imi pare foarte dificil cel putin in imagine teoretica plecand din punctul Oh, Jorjette... nu pot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrisul nu doar comunica idei. Le genereaza...