30.05.2009

sevraj



Nu-mi plac despartirile!
Nu-mi place fluturatu' din batista, nu-mi place sa ma dezlipesc de placere, sa ma despart de mare, de soare, nu-mi place prelungeala fara rost a emoticoanelor de bye bye, si sa spun de ,,n'' ori: na puszi, te pup, hai pa; dah, ce sa zic...poate orice despartire are rostul ei, o lectie despre cum, cat si de ce sa iubim...Sunt despartiri amanate, despartiri aranjate, despartiri care te distrug, altele te inalta, te educa pentru urmatoarea despartire. Mereu ne dezlipim de secunde, ne despartim de azi, apoi de maine si tot asa fluturand blestemata de batista exersam pentru marea despartire.

In loc de resemnare:
Da, domn' judecător, onoarea mea, săru' mâna, nereperată, cum remâne?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrisul nu doar comunica idei. Le genereaza...