29.05.2009

Come Away With Me



Come away with me and we'll kiss On a mountaintop Come away with me And I'll never stop loving you! O melodie pur si simplu superba, insa in tot acest timp de cand nu ma mai iubesti am invatat ca dragostea nu este cea pictata si cantata, desi acum cand ascult melodia am impresia ca te tin in brate, si ca dragostea noastra va tine vesnic! Ar trebui sa te maguleasca toata acesta lalaiala jalnica, publica in care-mi crestez rani, pt. vezi tu...
I cut myself. Sometimes it kills the pain...

2 comentarii:

  1. Rapsodia lui Rahmaninov...ti-o dedic tie...doar tie...pentru o vesnicie...
    Omuletz'ul TAU

    RăspundețiȘtergere
  2. Bre, da tie chiar ti-a dat refresh filmu asta!merci si de off-line. Am inteles, Somewhere In Time "...si-am inteles ca o mare iubire plateste un tribut pe masura.Corect? Cutiuta muzicala ne va canta in cap fiecaruia o vreme... Si vom aluneca periodic somewhere in time, in lanuri cu ceapa verde...

    RăspundețiȘtergere

Scrisul nu doar comunica idei. Le genereaza...