07.04.2010

oferta

- femeie, cedeaz nervi, pentru ca, eliberata de ei sa pot vedea clar, la distanta si cu obiectivitate.
Sunt curioasa sa vad si eu cine naiba sunt dincolo de exercitiile mele alternative de autoadmiratie si de autodepreciere. Sunt curioasa sa vad cum ma vad altii, cum ma vad cunoscutii si necunoscutii.
Uneori am impresia ca in creierul meu notiunile prefera sa nu se etajeze, ci se raspandesc anapoda in centre de uitare, unde se conjuga intr-un mod aparte, pentru a reconstrui o imagine completa a mintii mele in fragmente vizuale, tactile si auditive. Asta implica nervi. Multi nervi. Prea multi. Asa ca in sfarsit, m-am decis:
- cedez nervii primei genaratii de sacrificiu a lui Ceausescu si prima de dupa Revolutie. Eu am pierdut de doua ori, si atunci, si acum. Nu mai am nimic de pierdut; si cat de deconcertanta este supletea acestei certitudini... M-am calmat!

Un comentariu:

  1. cum te vàd eu? esti o fata taaaaaare sensibilà!
    fii mai bàrbatà si nu te làsa!...capu' sus!
    nicu

    RăspundețiȘtergere

Scrisul nu doar comunica idei. Le genereaza...