01.07.2009



Toti credem despre noi ca suntem speciali, ca avem ceva angelic in noi, ca avem divinul in buricul degetului... Cand am inceput sa scribalesc de fapt voiam sa vars, sa golesc tot gunoiul din mine. Bine spus Karinka, sa lalai si eu pe undeva.
Azi, mi-am dat seama de_ce_nu reusesc in nimic; pt. ca sunt o ciudata, a weirdo. Si orice om cu minte, sta departe de mine. Adevarul care ii face pe oameni liberi este in cea mai mare parte adevarul pe care oamenii n-ar vrea sa-l auda. Si cred ca omul caruia i-ar fi permis sa-si contempleze frumosul din el, sau uratul din el, in independenta sa, fara amestec si nemaifiind acoperit de murdarie, de frumuseti zadarnice, acest om ar putea in sfarsit sa afirme fara teama ca e un ciudat, a weirdo; si astfel ar traii o viata desigur mizerabila, dar aproape fericita.

2 comentarii:

  1. De cand te stiu esti asa Praxi.!
    Mai treci diseara pe la noi...la un ceai de Prozac.Si, nu-ti mai muta blogu' ca te gasesc oricum... Mai Praxi, daca tot esti la faza de recunoastere, baga si comentariu meu; sa ma vada asistentele mele ce fain mis.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc doctore. Si acu' mai faceti gluma cu ETC-ul? By the way, am trecut pe Cipralex.

    RăspundețiȘtergere

Scrisul nu doar comunica idei. Le genereaza...